close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לבחור מומחה לפינוי דירה לפני שיפוץ?

מערכת שורשטז ניסן, תשעח01/04/2018

לפני שיפוץ דירה יש כל כך הרבה משימות לבצע, אחת מהן היא פינוי החפצים. למעשה כדי שהשיפוצניקים יוכלו לעבוד ביתר קלות יש לארוז כמעט את כל הבית

תגיות:
איך אורזים חיים שלמים בדרך יעילה ומפנים את החלל כמה שיותר מהר? יש לנו רעיון עבורכם.

במהלך שיפוצים אנשי מקצוע רבים נכנסים ויוצאים אל מרחב המחיה שלכם, ישנו אבק ולכלוך בכל מקום ולא כל האזורים בבית יוכלו לשמש אתכם בכל רגע נתון. אין ספק כי מדובר בשיבוש של שגרת החיים ודווקא בגלל זה עליכם לשמור על הרכוש והציוד שלכם על ידי אריזתו ופינויו.

רגע לפני שמתחילים, השיפוצים כדאי להזמין מומחה לפינוי דירה על מנת שייעץ לכם מה לעשות וכיצד, וכדי להבטיח שיהיה זה איש מקצוע מיומן ומקצועי, רצוי וכדאי לקחת בחשבון את הקריטריונים הבאים.

ניסיון
אחד הקריטריונים החשובים בעת בחירת מומחה לפינוי דירה הוא ניסיון. חשוב שיהיה זה איש מקצוע אשר מאחוריו שנים רבות בתחום וכתוצאה מכך לזכותו עומד ידע רב. כמובן שבחירת חברה ותיקה אשר שמה הולך לפניה והנה פועלת בתחום מעל לעשור תהיה בחירה טובה.

מקצועיות
קריטריון נוסף אך לא פחות חשוב לבחירת מומחה לפינוי דירה הוא מקצועיות. ככל שהמומחה יהיה יותר מקצועי כך יוכל לסייע לכם ולהפוך את התהליך הפינוי לכמה שיותר מהיר, יעיל ואיכותי. מומחה בפינוי דירה יוכל למקד אתכם ולסייע לכם לחשוב בצורה יותר בהירה בעת הכנת הבית לשיפוץ.

רגישות
גם כאשר מדובר בתקופה זמנית למטרת שיפוצים, פינוי הבית זהו תהליך רגיש ומלחיץ ועל כן על המומחה להיות כמה שיותר אמפטי ולגשת אל הנושא ביתר רגישות. בסופו של יום תקופת השיפוצים מאוד מלחיצה וסנטימנטלית ויש לקחת זאת בחשבון כאשר מציעים שירותים בתחום.

זמינות
מידת הזמינות של המומחה הנה חשובה לאין שיעור. לא רצוי להזמין מומחה לפינוי דירה אשר מיקומו רחוק, שכן הוא יהיה פחות זמין. מומלץ להזמין איש מקצוע מקומי או כזה אשר מספק שירותים בפריסה ארצית, כך שתוכלו לדעת ששירותיו יהיו כמה שיותר זמינים ושהוא יוכל להגיע בקלות לכל מקום בו אתם נמצאים.

עלות
אי אפשר להתעלם מכך, לעלויות יש מקום מרכזי בהחלטה. רוב האנשים רוצים עסקה משתלמת לצד ההרגשה שהם קיבלו את התמורה המלאה להשקעה. לכן לצד כל ההוצאות הכרוכות בשיפוצים חשוב שהצעת המחיר של המומחה תהיה משתלמת ותספק לכם את המענה המיטבי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה